Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

W latach  2012 - 2014  w klasach IV-VI   realizujemy projekt finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego  „Szkoła pełna pomysłów” Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic  w jakości usług edukacyjnych Program Operacyjny Kapitał Ludzki.

Celem realizowanego projektu jest stworzenie warunków umożliwiających wyrównywanie szans edukacyjnych i wspomagających pracę nauczyciela z uczniem poprzez realizację zajęć pozalekcyjnych i pozaszkolnych oraz wyposażenie szkoły w niezbędne pomoce dydaktyczne.  Projektem objętych jest 69 uczniów, w ramach którego realizowane są następujące zajęcia:

  • dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki dla klasy VI – opieka pani  Maria Pochroń
  • z wykorzystaniem technologii ICT w rozwijaniu zdolności matematycznych – opieka pani Maria Pochroń
  • doskonalenie kompetencji językowych poprzez pracę w gazetce szkolnej – opieka pani Małgorzata Rudolf
  • nauka języka angielskiego poprzez teatr – opieka pani Urszula Serafin – Noga
  • „Żyj kolorowo” – warsztaty plastyczne – opieka pani Urszula Serafin – Noga
  • dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki dla klasy V – opieka pani Maria Pochroń
  • wyjazdy na basen – opieka pani Jolanta Dziumak
  • wyjazdy do teatru – opieka pani Małgorzata Rudolf
  • wyjazdy do Muzeum Wsi Opolskiej w Bierkowicach – opieka Urszula Serafin – Noga

 

Koordynator projektu  Elżbieta Walewska

Galeria

W Urzędzie Gminy i Miasta w Ozimku prowadzone są następujące rejestry ewidencje i archiwa:


REJESTRY:

  • Rejestr skarg i wniosków
  • Rejestr uchwał Rady miejskiej
  • Rejestr Zarządzeń Burmistrza
  • Rejestr wniosków i zapytań radnych
  • Rejestr wniosków i opinii komisji
  • Rejestr wniosków i postulatów rad sołeckich i zebrań sołeckich
  • Rejestr wydanych upoważnień i pełnomocnictw
  • Rejestr wydanych zaświadczeń
  • Rejestr wymiarowy ( podatku leśnego, rolnego, od nieruchomości)
  • Rejestr wymiarowy podatku od środków transportu
  • Rejestr przypisów i odpisów podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego łącznego zobowiązania pieniężnego od osób fizycznych
  • Rejestr przypisów i odpisów podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego łącznego zobowiązania pieniężnego od osób prawnych
  • Rejestr przypisów i odpisów opłaty od posiadania psów
  • Rejestr przypisów i odpisów podatku od środków transportu dla osób fizycznych
  • Rejestr przypisów i odpisów podatku od środków transportu dla osób prawnych
  • Rejestr zawartych umów
  • Rejestr instytucji kultury
  • Rejestr wyborców
  • Rejestr zezwoleń na sprzedaż wyrobów alkoholowych
  • Rejestr rodzaju ilości oraz miejscwystępowania substancji stwarzających szczególne zagrożenie dla środowiska
  • Rejestr urodzeń, małżeństw, zgonów
  • Rejestr sporządzonych testamentów
  • Rejestr planów miejscowych
  • Rejestr przedpoborowych
  • Rejestr kwalifikacji wojskowej
  • Rejestr wydanych kart paliwowych dla OSP
  • Rejestr wydanych i utraconych dowodów osobistych
  • Rejestr żłobków i klubów dziecięcych (PDF)


EWIDENCJE:

  • Ewidencja decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu
  • Ewidencja numeracji porządkowej nieruchomości
  • Ewidencja środków trwałych
  • Ewidencja pozostałych środków trwałych
  • Ewidencja dowodów księgowych
  • Ewidencja wartości niematerialnych i prawnych
  • Ewidencja kartotek płacowych i zasiłków rodzinnych
  • Ewidencja pożyczek mieszkaniowych
  • Ewidencja zasiłków wypłacanych z ubezpieczenia chorobowego i wypadkowego
  • Ewidencja kontroli
  • Ewidencja wyjść służbowych
  • Ewidencja czasu pracy
  • Ewidencja wystawionych delegacji służbowych
  • Ewidencja zabytków
  • Ewidencja kapliczek i krzyży
  • Ewidencja decyzji zezwalających na usunięcie drzew
  • Ewidencja decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji
  • Publiczne wykazy danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
  • Ewidencja pracowników upoważnionych do przetwarzania danych osobowych
  • Ewidencja decyzji o wymeldowaniu i zameldowaniu
  • Ewidencja wniosków o udostępnienie danych z ewidencji ludności
  • Ewidencja hipotek
  • Ewidencja wyposażenia 013
  • Ewidencja ilościowo- wartościowa wyposażenia poniżej 300 zł
  • Ewidencja weksli
  • Ewidencja druków ścisłego zarachowania
  • Ewidencja wniesionych kaucji gwarancyjnych jako zabezpieczenie należytego wykonania umów


ARCHIWA:

  • Archiwum zakładowe
  • Archiwum Urzędu Stanu Cywilnego
  • Archiwum dowodów osobistych
 do góry