W Urzędzie Gminy i Miasta w Ozimku prowadzone są następujące rejestry ewidencje i archiwa:


REJESTRY:

  • Rejestr skarg i wniosków
  • Rejestr uchwał Rady miejskiej
  • Rejestr Zarządzeń Burmistrza
  • Rejestr wniosków i zapytań radnych
  • Rejestr wniosków i opinii komisji
  • Rejestr wniosków i postulatów rad sołeckich i zebrań sołeckich
  • Rejestr wydanych upoważnień i pełnomocnictw
  • Rejestr wydanych zaświadczeń
  • Rejestr wymiarowy ( podatku leśnego, rolnego, od nieruchomości)
  • Rejestr wymiarowy podatku od środków transportu
  • Rejestr przypisów i odpisów podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego łącznego zobowiązania pieniężnego od osób fizycznych
  • Rejestr przypisów i odpisów podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego łącznego zobowiązania pieniężnego od osób prawnych
  • Rejestr przypisów i odpisów opłaty od posiadania psów
  • Rejestr przypisów i odpisów podatku od środków transportu dla osób fizycznych
  • Rejestr przypisów i odpisów podatku od środków transportu dla osób prawnych
  • Rejestr zawartych umów
  • Rejestr instytucji kultury
  • Rejestr wyborców
  • Rejestr zezwoleń na sprzedaż wyrobów alkoholowych
  • Rejestr rodzaju ilości oraz miejscwystępowania substancji stwarzających szczególne zagrożenie dla środowiska
  • Rejestr urodzeń, małżeństw, zgonów
  • Rejestr sporządzonych testamentów
  • Rejestr planów miejscowych
  • Rejestr przedpoborowych
  • Rejestr kwalifikacji wojskowej
  • Rejestr wydanych kart paliwowych dla OSP
  • Rejestr wydanych i utraconych dowodów osobistych
  • Rejestr żłobków i klubów dziecięcych (PDF)


EWIDENCJE:

  • Ewidencja decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu
  • Ewidencja numeracji porządkowej nieruchomości
  • Ewidencja środków trwałych
  • Ewidencja pozostałych środków trwałych
  • Ewidencja dowodów księgowych
  • Ewidencja wartości niematerialnych i prawnych
  • Ewidencja kartotek płacowych i zasiłków rodzinnych
  • Ewidencja pożyczek mieszkaniowych
  • Ewidencja zasiłków wypłacanych z ubezpieczenia chorobowego i wypadkowego
  • Ewidencja kontroli
  • Ewidencja wyjść służbowych
  • Ewidencja czasu pracy
  • Ewidencja wystawionych delegacji służbowych
  • Ewidencja zabytków
  • Ewidencja kapliczek i krzyży
  • Ewidencja decyzji zezwalających na usunięcie drzew
  • Ewidencja decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji
  • Publiczne wykazy danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
  • Ewidencja pracowników upoważnionych do przetwarzania danych osobowych
  • Ewidencja decyzji o wymeldowaniu i zameldowaniu
  • Ewidencja wniosków o udostępnienie danych z ewidencji ludności
  • Ewidencja hipotek
  • Ewidencja wyposażenia 013
  • Ewidencja ilościowo- wartościowa wyposażenia poniżej 300 zł
  • Ewidencja weksli
  • Ewidencja druków ścisłego zarachowania
  • Ewidencja wniesionych kaucji gwarancyjnych jako zabezpieczenie należytego wykonania umów


ARCHIWA:

  • Archiwum zakładowe
  • Archiwum Urzędu Stanu Cywilnego
  • Archiwum dowodów osobistych

Do zakresu działania referatu należy:

a) prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach meldunkowych,

b) prowadzenie gminnego rejestru mieszkańców,

c) nadawanie numerów ewidencyjnych PESEL,

d) obsługa w zakresie wydawania, wymiany i unieważniania dowodów osobistych,

e) prowadzenie archiwum kopert dowodowych,

f) wydawanie zaświadczeń oraz udostępnianie danych osobowych z Rejestru Mieszkańców, Rejestru PESEL, Rejestru Dowodów Osobistych oraz dokumentacji związanej z dowodami osobistymi,

g) prowadzenie stałego rejestru wyborców,

h) realizacja zadań związanych z organizacją i przebiegiem wyborów zgodnie z Kodeksem Wyborczym oraz innymi ustawami,

i) informowanie placówek oświatowych w zakresie realizacji obowiązku szkolnego,

j) sporządzanie sprawozdań i statystyk, zgodnie z prawnymi wymogami w tym zakresie,

W zakresie spraw obronnych i wojskowych:

a) wykonywanie zadań, wynikających z ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej, zastrzeżonych do kompetencji Burmistrza,

b) współudział w organizacji i przeprowadzeniu kwalifikacji wojskowej przez starostwo,

c) wydawanie orzeczeń, ustalanie świadczeń pieniężnych dla osób wykonujących obowiązki związane z powszechnym obowiązkiem obrony Rzeczypospolitej Polskiej,

d) organizacja i nadzór nad funkcjonowaniem stałego dyżuru,

e) przygotowanie ludności do uczestnictwa w powszechnej samoobronie, działalność szkoleniowa

i upowszechniająca w zakresie problematyki obrony cywilnej,

f) wykonywanie zadań związanych z planowaniem i realizacją świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz obronności,

g) wykonywanie zadań z zakresu ochrony przeciwpowodziowej i koordynowanie działań w przypadku ich wystąpienia,

h) rozpoznawanie zagrożeń oraz ostrzeganie i alarmowanie w przypadku zaistnienia,

i) współdziałanie w zwalczaniu nadzwyczajnych zagrożeń ludzi i środowiska spowodowanych działaniem sił przyrody lub awariami obiektów technicznych,

j) organizacja akcji kurierskiej,

k) opracowanie bazy danych na potrzeby HNS,

l) opracowanie i aktualizowanie ,,Planu operacyjnego funkcjonowania Gminy Ozimek w warunkach zewnętrznego zagrożenia i w czasie wojny”,

m) realizacja zadań z zakresu ochrony przeciwpożarowej - wykonywanie zadań gminy w zakresie finansowania ochotniczych straży pożarnych i nadzorowanie ich działalności.


Kierownikiem Referatu jest Katarzyna Smolnik - pok. nr 105, tel. 77 46 22 819

Licznik odwiedzin

 do góry