Rejestry, Ewidencje, Archiwa
W Urzędzie Gminy i Miasta w Ozimku prowadzone są następujące rejestry ewidencje i archiwa:
REJESTRY:
- Rejestr skarg i wniosków
- Rejestr uchwał Rady miejskiej
- Rejestr Zarządzeń Burmistrza
- Rejestr wniosków i zapytań radnych
- Rejestr wniosków i opinii komisji
- Rejestr wniosków i postulatów rad sołeckich i zebrań sołeckich
- Rejestr wydanych upoważnień i pełnomocnictw
- Rejestr wydanych zaświadczeń
- Rejestr wymiarowy ( podatku leśnego, rolnego, od nieruchomości)
- Rejestr wymiarowy podatku od środków transportu
- Rejestr przypisów i odpisów podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego łącznego zobowiązania pieniężnego od osób fizycznych
- Rejestr przypisów i odpisów podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego łącznego zobowiązania pieniężnego od osób prawnych
- Rejestr przypisów i odpisów opłaty od posiadania psów
- Rejestr przypisów i odpisów podatku od środków transportu dla osób fizycznych
- Rejestr przypisów i odpisów podatku od środków transportu dla osób prawnych
- Rejestr zawartych umów
- Rejestr instytucji kultury
- Rejestr wyborców
- Rejestr zezwoleń na sprzedaż wyrobów alkoholowych
- Rejestr rodzaju ilości oraz miejscwystępowania substancji stwarzających szczególne zagrożenie dla środowiska
- Rejestr urodzeń, małżeństw, zgonów
- Rejestr sporządzonych testamentów
- Rejestr planów miejscowych
- Rejestr przedpoborowych
- Rejestr kwalifikacji wojskowej
- Rejestr wydanych kart paliwowych dla OSP
- Rejestr wydanych i utraconych dowodów osobistych
- Rejestr żłobków i klubów dziecięcych (PDF)
EWIDENCJE:
- Ewidencja decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu
- Ewidencja numeracji porządkowej nieruchomości
- Ewidencja środków trwałych
- Ewidencja pozostałych środków trwałych
- Ewidencja dowodów księgowych
- Ewidencja wartości niematerialnych i prawnych
- Ewidencja kartotek płacowych i zasiłków rodzinnych
- Ewidencja pożyczek mieszkaniowych
- Ewidencja zasiłków wypłacanych z ubezpieczenia chorobowego i wypadkowego
- Ewidencja kontroli
- Ewidencja wyjść służbowych
- Ewidencja czasu pracy
- Ewidencja wystawionych delegacji służbowych
- Ewidencja zabytków
- Ewidencja kapliczek i krzyży
- Ewidencja decyzji zezwalających na usunięcie drzew
- Ewidencja decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji
- Publiczne wykazy danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
- Ewidencja pracowników upoważnionych do przetwarzania danych osobowych
- Ewidencja decyzji o wymeldowaniu i zameldowaniu
- Ewidencja wniosków o udostępnienie danych z ewidencji ludności
- Ewidencja hipotek
- Ewidencja wyposażenia 013
- Ewidencja ilościowo- wartościowa wyposażenia poniżej 300 zł
- Ewidencja weksli
- Ewidencja druków ścisłego zarachowania
- Ewidencja wniesionych kaucji gwarancyjnych jako zabezpieczenie należytego wykonania umów
ARCHIWA:
- Archiwum zakładowe
- Archiwum Urzędu Stanu Cywilnego
- Archiwum dowodów osobistych
Referat Spraw Obywatelskich
Do zakresu działania referatu należy:
a) prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach meldunkowych,
b) prowadzenie gminnego rejestru mieszkańców,
c) nadawanie numerów ewidencyjnych PESEL,
d) obsługa w zakresie wydawania, wymiany i unieważniania dowodów osobistych,
e) prowadzenie archiwum kopert dowodowych,
f) wydawanie zaświadczeń oraz udostępnianie danych osobowych z Rejestru Mieszkańców, Rejestru PESEL, Rejestru Dowodów Osobistych oraz dokumentacji związanej z dowodami osobistymi,
g) prowadzenie stałego rejestru wyborców,
h) realizacja zadań związanych z organizacją i przebiegiem wyborów zgodnie z Kodeksem Wyborczym oraz innymi ustawami,
i) informowanie placówek oświatowych w zakresie realizacji obowiązku szkolnego,
j) sporządzanie sprawozdań i statystyk, zgodnie z prawnymi wymogami w tym zakresie,
W zakresie spraw obronnych i wojskowych:
a) wykonywanie zadań, wynikających z ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej, zastrzeżonych do kompetencji Burmistrza,
b) współudział w organizacji i przeprowadzeniu kwalifikacji wojskowej przez starostwo,
c) wydawanie orzeczeń, ustalanie świadczeń pieniężnych dla osób wykonujących obowiązki związane z powszechnym obowiązkiem obrony Rzeczypospolitej Polskiej,
d) organizacja i nadzór nad funkcjonowaniem stałego dyżuru,
e) przygotowanie ludności do uczestnictwa w powszechnej samoobronie, działalność szkoleniowa
i upowszechniająca w zakresie problematyki obrony cywilnej,
f) wykonywanie zadań związanych z planowaniem i realizacją świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz obronności,
g) wykonywanie zadań z zakresu ochrony przeciwpowodziowej i koordynowanie działań w przypadku ich wystąpienia,
h) rozpoznawanie zagrożeń oraz ostrzeganie i alarmowanie w przypadku zaistnienia,
i) współdziałanie w zwalczaniu nadzwyczajnych zagrożeń ludzi i środowiska spowodowanych działaniem sił przyrody lub awariami obiektów technicznych,
j) organizacja akcji kurierskiej,
k) opracowanie bazy danych na potrzeby HNS,
l) opracowanie i aktualizowanie ,,Planu operacyjnego funkcjonowania Gminy Ozimek w warunkach zewnętrznego zagrożenia i w czasie wojny”,
m) realizacja zadań z zakresu ochrony przeciwpożarowej - wykonywanie zadań gminy w zakresie finansowania ochotniczych straży pożarnych i nadzorowanie ich działalności.
Kierownikiem Referatu jest Katarzyna Smolnik - pok. nr 105, tel. 77 46 22 819
Licznik odwiedzin